Friday, January 28, 2011

Kejar Sane Kejar Sini....

aii kwn2...uishhh ape yg dikejar kan tu ek si dya ni...maen kejar kejar ke ape??...sbb title entry kejar sane kejar sini...hehehe...xdela kawn2 nak cecite kt sini yg arini dya letih sgt...sbb terkejar sane terkejar sini...nak uruskan trip class dya yg nak ke luar negara ni...haiishh sampai xsempat makan taw x...lapar bercmpur baur dgn letih arini...dah la mlm td letih pk pasal design project..kul 4 pagi bangun setlekan design tu..fuhhh sib baek setle jugakkk...

tp yg mende ni trip ni haa..hadooii dah lame sgt berusaha menguruskan trip ni..tp xgak sudah2...cmne nak wat booking hotel bas smue ni...kalo approval dr pihak atas ni lambat...nak kene tgu approval Wisma Putra la..mcm2la plak..susah jugak la plak kalo nk wat study trip g luar negara ni ek..hadooii..kenapala ade sistem Birokrasi ni...mmgla bagus sbb ade prosedur n step...tp prosedur ni yg leceh wat smue mende jadi lambatttttttt...padahal smue tu da approve...tp kene jugak nak anta bgtawu pihak2 len tgu approval dowangg..haiyyy00 sgt leceyy...tp setiap prosedur tu kan ade kebaikan die...dya tawu tu...cume prosedur yg lambat n staff yg bg mcm2 alasan wat kite yg menguruskan rse letih...huhuh...tp untuk kwn2 tersyg xpe2 cik dya ttpkan uruskan trip kite okay!!!..hehehe...

harap es0k dah setlle mende ni...malas mau pk lg...mau pk nak g jalan je dahh...hahaha...td lpas je balik dr setlekan hal smue tu br dya g makan...dah balik rase letih mandi trus td0...skang ni hamikkk xle td0 plak dahh...hahahaha

okies sampai disini..walaupon rintangan susah payah melanda nak menguruskan sesuatu hal...kite kene ttp senyummmm sbb bile berjaye kite akan lebih tersenyummmmm hihihi <ape yg dya merepek daaa>>
daaa kwn2...

letih2 ttp senyummmm... =)

No comments:

Post a Comment