Sunday, February 20, 2011

Aduh!! Sakit Kakiku....

huwaaaa.....di hari orang bersenang lenang cuti merehatkan diri arini....
adei macm2 hal plak pagi2 ni jadi....nak taw x ape kwn2???
t0l0ngg.... dya terpicak kaca pagi td...adeiiiii sakittt.....
huwaaaa.. =(...........

actually sebenarnya dya nak bekpes pagi td kt umah makcik dya...
s0 dya ni g la dapur nak wat air sebab nak bekpes kan.....
tibe mase dya bukak peti ais kt dapur tu...terjatuhhh plakkkkkkk..
adeii b0t0l kaca nescafe tu terjatuh plak kt dapur tu....
dalam nk selamatkan botol kaca tu dr jatuh...adei da mmg xleh selmatkanlah kan...
dengan sepintas lajunye kaca botol tu da pecah...

dya p0n xleh nk selamatkan tapak kaki dya ni dari terpicak kaca tu...
kaca yg terpicak tu plak bukan serpihan2 kecik kaca tu...
dya terpijak yg serpihan besa punye...adei dalam gak luke kat tapak kaki nih...
mase tuh darah dah mencurah2 kluar macm air..puas gakla dya basuh darah tu ingtkan boleh benti cepat...
makin dya jirus air makin banyak plak darah keluar...adei sakit...
pastu dya mintak tolong makcik dya amikkan kain nk ikatkan tapak kaki tu biar darah die benti mengalir...
haaa barula darah benti...adeiii....

sudahla dya ni mmg kurang darah...tetibe banyak plak darah kua...rase sedih plak...adeii..
sayang btol ngn darah...sape nk derma darah kt dya cmni??heheheh...
pastu balik umah adik dya t0l0ng balutkan luka kaki dya tu...
wal0p0n bujang adik2ku ini...sib baek die cian kat kakak die ni hehe...
sempat cakap kt dya "al0ng ni manje la" haha...saje je suh die balutkan...
yela kite sakit kan hehehe...
emm tg0k pic kt bawah ni...adik dya dah balutkan kn luka tu..xm0 darah kua lagi...

kakiku yg dah dibalut hehe...maceh adik balutkaan hihi...

haaa lpas dah balut ni..nk jalan p0n terinjit-injit...hahah taw ke ape tu terinjit-injit hehe...
nk jalan pon xselesa...so adik p0n t0l0ng dya kemas umah masak smue...hehe...
huhu bgus adik2ku...
kla smpai disini saje cerite..kakiku luka ni hehe...
nak g cari darah balik darah banyak dah klua...hehehhe..
jummmmm...
daaa....

No comments:

Post a Comment