Saturday, February 26, 2011

Cite Hindustan Buat Kite Tersenyum dan Menangis......btol x??

eeiiiuu romantikuss..heeeee

heeee alahaiiii title entry pasal hindustan tu dya...hehehe...tp bt0l x kwn2???ape pendapat korang???btol x cte hindustan buat kita rase kadang2 kite tersenyum...kdg2 wat kite rse sedih nak nangis kan..hehehehe...eleeee kalo yg xmo nagis cte tgok hindustan tu mesti cover cover je kan...hehehehe

selalu perempuan la kan cpt tacing bile tgok hindustan ni..kalo org laki tgok cte hindustan nangis  peliksss gak...paling2 pon dorang tacing dalam hati je kan...eleeee tol x??hahahaha...malu laa laki angeshhh hehehee...tp dya p0n sebenar suke layan hindustan ni...kal0 dulu asal cte hindustan je ari sabtu tu besh..mesti dya layan..sampai kadang2 hafal skrip ngn lagu2 die sekali...haiy0000...hehehee...

yelah kira pndai director filem dorang ni kan..wat cte yg kdang2 kite p0n termasuk dalam filem tu skali...hehehe... eh maksud dya..perasaan kita je tau...bukan kita masuk sbg pelakon...hehehehhe....tp cte2 hindustan skang ni dya mcm xlyan sgt dah..sebb pelakon pon xkenal...then macm seksi lebey jek..lebih ke Hollywood..xde unsur2 Bollywodd yg kadang2 dorang jage adab tata susila pakaian dorang...eceeeyyyy..hehehe..tp kalo korang perasan btol la kan..budaya dorang pon ade adab susila..lebih kurang budaya melayu kite nih..hehehehehe....<eceyy pndai je dya ni cakap> hehehehe

nape dya tulis entry cte hindustan ni ek??hehe..sebb arini kan sabtu..selalu kalo kt tv ari sabtu mesti ade cte hindustan..hehehe..sebenarnya dya ngah bosan2 wat keje tadi..relax2 jap layan lagu hindustan kat You Tube..tu yg tersengih2 tu..hahah berangan lah tu dya ni hehehe...teringat kalo ayah dya layan hindustan die suke tgok cte Mann..hehehe..tp die slalu ejek dya ngn ibu dya...nangesh2 layan hindustan..hehehe eleee padahal ayah p0n suke gak layann..hehehehe...ibu plak slalu gelak kan dya..sebb setiap kali ade je lagu hindustan mesti dya hafalll...haiyy000 ammaaa..hehehe..tp xpelah dah suke kan...layannn je laa..heheh

meh dya bagi korang layan satu lagu vide0 cte hindustan ni..cte Fanaa...Kajol ngn Amir Khan pelakonnye...cumeell n happy je lagu cte ni...heehehe..untuk korang...jummmmmmm layannn..hehehe...



heee suke x??happy je kann...hehe
jummm happy2...llalaalalalla
daaaa

2 comments:

  1. wooo....ko ni mcm akk la...bru jer nk tulis entry sal filem industan..sbb tgk citer ari sbtu ritu...hihi

    ReplyDelete
  2. heheeh terkebetulan plak ek haha

    ReplyDelete