Thursday, February 10, 2011

I'M H0ME... MISH MALAYSIA...



haii kwn2...yihaa..akhirnya pulang jugak di tanah airku Malaysia...yeayy...
korang tawu kan dya g Singap0re aritu...
s0 now dya balik dah...hehehe..
rindunyee..hehe mcm pegi lame je dya ni kan...hehe
belum pergi lagi jauh2 lame2 tgalkan Malaysia ni...
kalo g jauh2 duk lame lg dkt negara org xtaw la cmne rindunye kan...hehe...

actually dya smpai sini malam td...so balik semlm smpai arini mmg flat..hehe
  bdan lesu2 letih je rase...
bukan letih ape p0n letih berjalan...berlari...snap2 picture kat sane...hehe
mesti korang nak tawu best ke x dya g sane ek??hehe
dah namenye melancong mesti best kan...hheehe..
sebenarnye banyak cte nak cte dlm bl0g ni..nnti dya ingt nak wat entry hari2 dya di Singap0re..
so korang leh layan pic banyak sket kan...

huhu s0n0knyee kwn2 jalan2 negara org..hehe btw dya pon bukan first time g Singap0re ni..
msuk kali ni dah due kali dya g Singap0re...tp mase mule2 first pergi tu..rase mcm xbest je kat Singap0re...
mayb mse dya g tu mase cuti krismas...so org p0n mcm crowded je..hehe tu wat yg xbest..lgpon yg dlu dya g just balik ari then dya tdo JB...but kali ni merase td0 Singap0re..then leh la lelame jenjalan kat sini...

s0 kwn2 tgu story m0ry dya sepanjang holiday dya ni ek...
dalam next entry ye...
tguuuu.....

No comments:

Post a Comment