Monday, February 21, 2011

Rase Ape Bila Sakit???

hai kawan2 bloggers...
kam0-kamo sihat x arini??...kalo sihat bagusla..itu yg kite harapkan tol x??
yela mne de orang nak sakit2 kan...smue nak sihat2 aje...
tp kan...
kam0-kam0 semua rase ape bile kamo smue tengah sakit??
means xkisah la kam0 sakit spt demam ke..batuk ke.. selsema ke...
sakit buah pinggang ke..kencing manis ke...
uisshh yang tu mmg sakit yg parah...
mintak2 dijauhkanlah dari kite semua kan...
kita nak sihat-sihat je hehhe...
cerita pasal sakit ni..
xde kne mengena langsung dengan sakit hati tau..hehehe

actually entry sebelum ni dya dah cte yg kaki dya terkena kaca kan...
dya ingat sakit nye sekejap je la..dan dya bole tahan...
tp xpulak...adei..masih sakit lagi kaki ni berdenyut2..nk jalan pijak tapak kaki ni p0n sakit...

s0 bile time2 ngah sakit ni..
senang je emosi terganggu kan..hehe..
bile tengah sakit ni kite rase sedih..kite rase d0wn...
yela ade mnde yg xbole kite buat bile kite tgah sakit...
korang p0n ade rase cmtu x bile korang ngah sakit??
ke dya je spesis manusia yg rase cmtu??hehehe....

walau ape2 p0n..dya harap dya cepat sembuh...
kwan2 doakan dya eh...
daa....

p/s :: rase badan lemah dan lesu bile darah banyak keluar...
adei seksanya kurang darah... =(

No comments:

Post a Comment