Saturday, February 26, 2011

xsabar tunggu muvie "Nur Kasih"

hai kawan2...mesti korang p0n tawu kan cte Nur Kasih ni..yela drama yg meletop2 kt tv3...yg ade  juta-juta pen0nt0n tu...
heee beshh kan...drama yg penuh...
 dengan kisah kasing sayang keluarga...cewahhh...
tp yg paling dya suke scene yg ade Adam n Nur la kan...lak0nan Remy Ishak dgn Tiz ZaQiyah...huhuhu sungguh r0mantikus..hehe


s0 td tengah2 dya blogwalking bace bl0g beautiful nara...ade entry cte pasal Tiz Zaqiyah menyanyi jugak dalam lagu s0undtrack filem Nur Kasih ni..Tiz Zaqiyah duet bersama Yassin...pastu dya ng0k vide0 die..n0t bad jugak la Tiz Zaqiyah punye s0re kan...

bile dya ng0k trailer muvie Nur Kasih ni macam excited pulak nak tg0k muvie...huhu xsabar rasenye tgu bulan 5 ni..hehehe...xsaba nak tg0k Adam n Nur...ape la lagi dugaan dorang dalam filem ni ek..yelah dalam drama p0n...
dah macm2 dugaan percintaan dorang ni...tg0k die punye railer muvie p0n mcm berat je dugaan nye...btw h0pe haapy ending la cte ni..even kene nangis mase awal2 tg0k p0n...hahahaha adei dya..suke tacing2 tgok muvie hehehe...tp dya tgok cantik je Tiz Zaqiyah pakai tudung dalam cte ni..nampak ayu je..hehehe


 alalala romantika de am0r Adam n Nur..=)

haa kal0 nak tgok vide0 lagu yang Tiz Zaqiyah nyanyi tu..tgok vide0 kat bawah ni.....

:
:
:
:
:
 

so mari kite same2 serbu wayang tg0k filem Nur Kasih ni....
nntikan May ni 0kay kawan2...
daaaa


No comments:

Post a Comment