Wednesday, March 23, 2011

apa guna kita PAKSA org..kalo hati org tu x RELA....

haaa tu diaaaaaa....kiki...
PAKSA..PAKSA...RELA...RELA...
eeeiiiiuuuu...kalo kena pAKSA sapa p0n x RELA u...hahahahaa

actually dya tg0k satu vide0 lawak ni...ntah mne la datang budak laki yg kurus cekeding wat vide0 lawak ni..tajuk die SERTA PAKSA...hahah mmg klaka vide0 die..rase motip vde0 tu ade berbaur p0litik sket..hahaah tp dya xcmpur hal2 itu p0litik...cume dya tertarik bile dak laki tu ckp pasal...
APA GUNA KITA PAKSA ORG..KALO HATI ORG TU X RELA...hihihi...dlm vdeo tu die ckp mnde ni pasal nak ajak org la msuk geng dorang...sbb dorg ade geng masing2...hihhihi..klaka plak die ckp ngn bersungguh2...hahaha...

tp dya sok0ng la statement budak tu...even dalam ape jue keadaan sekali p0n...kite xpatot paksa orang..kalo hati org tu xrela kan..sape setuju????heheheheh...kalo dya sendiri p0n dya xnak dan xsuke kene paksa...dah hati xsuke kan...wat pe nk paksa2...ckp je la xsuke...xde rela2 disitu...hahaha...

ade setengah org relakan jugak sbb nak jaga hati org...tp pk2 balik...org yg die nak jage hati tu...xpk ke org tu terPAKSA ke or RELA nk jage hati die...hahah mcm2 kan...<tp sifat org yg nak jage hati org laen tu mmg mulia la kan>..hehehe

ape2 p0n pndai2la kite berfikir kan..pokok pangkal hati kite...KALO RASE TERPAKSA CKP JE LA TERPAKSE DAN XSUKE...xyah nak RELA2 huhuhu..semuanya xde guna..ituu diaaa...hahaha...sbgai manusia dah lumrah kite xsuke di paksa kan...t0l x??s0 fikir2kan lah...=)

kpd budak laki yg wat vde0 tu..hehe walaup0n vde0 anda berunsur lawak..tetapi masih ade motif dan pengajaran yg boleh sama2 kite blajar...gud2 job =).....


s0 xmo pakse2 tau.. =)

daaa

No comments:

Post a Comment