Tuesday, May 24, 2011

lu langsi lu mati..!!!!!


sape da tgok cte ni angkat tgn???hehehehe...mesti ramai yg da tg0k kan...dya tg0k muvie ni p0n mase first  muvie ni ditayang kan kt cinema...kebetulan xde wat pe hari tu...so g lyan muvie ni...ape pndpt korang pasal cte ni???bestt x???hehe...bagi dya kan...cte ni bese2 je kot...kalo nak dikatekan cte ni genre lawak + ganas leh la jugak...mmg ade unsur2 lawak n ganas....tp dya cam xpuas hati sangat dgn cte ni...sbb mcm xde motip jek...kte yg nonton ni mcm xleh agak pe motip sbnr si her0 SS tu bunuh geng2 KONGSI tu...n ape function sebenr Bront Palare dlm cte tu...heeee mcm pengkritik filem dah dya ni...btw2 spe setuju??hehehe....dya just cakap jek hehehe...tp sape2 nk lum tgok nk tgok cte ni jgak dipersilakan hehehe...xsalah kalo kte menyokong industri filem Malaysia kan kan kan...cewaahhhhh...
daaaa 

No comments:

Post a Comment