Friday, June 24, 2011

Bisnes bergerak...

0h besttt gak rupenye Bisnes Bergerak ni ek...heheehe...mesti kengkawan pelik ek nape best??huhu...besttt sbb dapat jupe ramai 0rg n yg penting barang jualan kite laku n org p0n sukeee...hehehe happy je bile tg0k org suke nak beli brg jualan kite kan kan kan....heheheh...

sbnr nak cte semalam la...selalunye dya duk kedai tgu 0rg dtg kedai beli tudung 0r akses0ri laen kan...tp semalam x...semalam tutup kedai satu hari...sbb nak wat bisnes bergerak ni hehehe...semalam dya pegi 0pis lame dya dkat Pejabat Daerah n Tanah Seremban 2 tuh...pegi jupe akk2 n kwn2 lame kt opis tu...sekaligus pe lagi wat la bisnes bergerak ni kan hehehe..ser0n0k jee...

actually dya xplan p0n nak g sane...hee sebab segan lame dah xjupe d0rang..tapi d0rang plak suggest suh dya dtg sane...akk2 ni pesan kt ibu dya suh dya bwk brg2 kedai mcm tudung,ker0nsang,mnyak wangi,suh tunjuk kt d0rang...kal0 ade yg berkenan d0rang nak beli..hehehehe...

s0 smlm dya k0l la akk 0pis dya tu..kul bape nak dya dtg..d0rang cakap dtgla dlm kul 2...s0 kul 2 dya smpai 0pis dah..heheh segan sbnr nk angkut2 brang2 tuh..hehehe....sib bek b0s 0k ngn dya...lagip0n mmg dya da kenal smue b0s kt sane p0n hehehe..s0 xdela b0s nk marah ke pe...dya n akk2 ni p0n duk tg0k barang2 dya bawak tu kt bilik meeting...s0 xdela kac0 0rg nak keje kan hehehe....

btw thankzzz sgt2 kt akak2 n kwn2 opis yg supp0rt ...yg beli....heee thankzz banyk2..xsgke plak bleh laku banyak kan...hee sukeeee sbb jualan laku...huhuhu....mcm tu la rupenye nak niage kan...kene usaha sungguh2 + xde nk malu2 nk wat sale..heheheh...baru dya tawu cmne nk jadi bisnes w0man ni kih3...even bisnes kecik2 je p0n kan...kan kan,...belajar dr bawah heehehe.....

untuk awak semua...mehla dtg kdai dya...tg0k2 mane taw ade yg berkenan nak beli heheheh
daaa

p/s: ni yg cemangattttt nih....huhuhu

No comments:

Post a Comment