Tuesday, June 7, 2011

fuh at lastt....

haaaa at lastt...malam nih...baru la dpt chanel taw ASTR0 nih....haiy0000....
see...da bape lame baru leh dapat chanel nih....
cmnela ngn service u all ni astr0.....
itup0n setelah 2 3 kali dya k0l cust0mer service astr0 nih...
barulaaaa malam nih leh layan tv....

huhuhu tp xpela...dapat gak ng0k ANA LULU...malam ni..hehe
c0me je N0ra dANISH dalam cte tue...
pasni leh la layan cte ni..n cte2 len...

to astr0 len kali wat keje dgn pantas ye....
mmg la org leh sabar kan...
tp tahan kesabaranyee....ada had nye...cewahhh..(mcm beriye je nak marah) hehehe
tp disebabkan kite ni penggune..
yang membayar untuk service anda...
kami nak service yg terbaekk dan pantass!!!
sekiann....

heeee xmarah dah sbb dah dapat tg0k tv...
kikiki....

No comments:

Post a Comment