Wednesday, August 3, 2011

perkara paling susah....

salam ramadhan semua untuk hari yg ketiga ni...
diharapkan kam0 semua still steady je lagi di hari 3 p0se ni heehe...
okeh dya nk tanye korang kan ape perkara yg paling susah sgt kam0 nk wat??hehe...
heheh mcm suspen ke soalan dya ni?haaha..
actually mesti setiap org ade rase ade sesuatu yg die susah nk wat kan...

haaa dya ni plak rase...perkara yg paling susah dya nk wat adalah....
hehehe makan ubat yg doc kasi..hahahahhaa
susah kot dya rase...heheheh...
bukanla dya ni takot nk mkn ubat...tp an an an....
ubat yg doc kasi ni banyak sangat.......bayang kan 10 biji nk makan dlm satu masa...
maunnye xmuntah hahah....

okeh nak2 bulan p0se ni kan waktu makan ubat adalah terhad...heheh..
sebab kne makan  waktu sahur dan waktu buke je...
hhehe sbb tu rse nk muntah je makan ubat sekaligus heheheh....

then pagi td dy kene pakse ngn ayah suh makan ubat...hahaha
ayah dya pakse jgk suh mkn ubt pas sahur tu...
huhuhu nak muntah rase nye....
dya fobia sket lps mkn ubat sbb dya penah muntah lps mkn ubat..ubat tu busuk hahah..
sehrian lemah je mse tu sbb byk kali muntah hahahaha...
sbb tu rse mls je nk makan ubat..
n rse mnde tu susah...hahahaha

xde ke dlmdunia ni ubat yg manis???hahahaha
ubat mne de manis kan dah tntula pahit...
kalo smue ubat manis...maunnye kene kencing manis nntiii...hehehe
esok kene mkn ubt lagi..
alahaiii susahnyeeee....hehehe


p/s: dyaa kamo nak sihat an??rajin2 makan ubat k...makan ikot time..mkn nasi..jgn xmkn lgsung..
ni skang dah kurus sgt dah ni..aiyooo...
(ini pesanan dr teman2 rapat)..
tq korg sbb aik brt psl dya syg korg hehee
doakan dya cpt sihat yeee..
daaa

3 comments:

  1. makan ubat beb! kuat k! jgn layan prasaan tuh k.. ;)

    ReplyDelete
  2. nad: dya sakit anemia kurang darah merah...heheh skang slalu sesak nafs n nk pitam hehehe

    emo: hehehehe mesti kuat beb..xlayan perasaan pon relax2 je heheheheh

    ReplyDelete