Monday, October 10, 2011

makan kek besday @SC

Salam u all...sihat?harap siha-sihat belaka lah ye....
oh dya nak cte hari yang gembira haritu...huhu...
dya cte kan dah 05 october haritu besday dya...huhu..
s0knye ade orang banje mamam kek kat SC lagii....
dya kemain sukee huhuhuhu...

actually sebenarnya hari tu dya ade hal..hal tu agak penting la jugak..haha...
sampaikan hal itu telah membuatkan dya tersenyumm sepanjang hari heeeee...sukeee taw..
u all nak taw ke hal ape tuh?...
alaa xyah la tau kan..RAHSIA...
eceyyywaahh siap2 nak berrahsia2 bagai..0p c0z la kan...
btw nanti mungkin satu hari nnti dya gtau hal ape ye...heeee...

setelah hal itu..
barulah dya g mamam kek at Secret Recipe...
tuk nak celebrate besday dya...huhu
tp xdela nak p0t0ng2 kek besha2 sebab xramai yg nk makan haha...
beli 1 slice p0n cukupla kan...hehhe
dah besar ke dah tua bile kite sambt besday nih??hehhe
dya rse xdela tue mude je lagi adela awwwww (perasan gitu)huhuhu...



one slice kek choclate ngn air pe tah name nye nih hehe..layaannn sedappp..














haaa pastu makan plak nih heheh chicken cord0..huhu...skang ni asik nak makan je banyak2 hahah xpela badan p0n dh kurus sangat smue 0rang p0n memang cakap kne makan banyak2la punnn hehhehehe ni sedap gak...






heee cmtu je la aritu dya mam kek tuk celbrate besday hehe..
tp kan ade orang wat kan triffle special tuk dya...wahhh terharuuuu tau...
wat tuk besday dya plak tu heheh...
okey nnti sambung entry seterusnya..
dya cte spe yg wat kan triffle tuk dya k...
heee ok sampai disini sahaja entry ni...
daaaa

pss : thankzzz kam0 ;)

No comments:

Post a Comment