Friday, December 30, 2011

tentang dhia...(last episod)

Salam u all..haiii sihat??yeayy dya tulis entry lagi hihhii..

kali ni nak cte sal drama slot Akasia kt tv3 tuh Tentang Dhia...alaa msti korang tgok jgk kan...
nak2 cte tu mmg femesss skang heeehe yela Adi putra n Nora Danish tu hero n heroin hehehe...
semalam last episod..mmgla trtgu2 last episod sbb nak tawu ending nye...tp kan alaaaa mcm xpuas lagi nak tg0k Zikir..hehehe Zikir i will miss u hihihihih...ending nye Zikir dah tawu sebenar kebenaran pasal isteri die Dhia....waa mase tgok Zikir minta maaf ngn dhia tacing wooo...romantik plak tuh heheh..

tapi yg xpuas hatinye mak Zikir tu apela jahat n busuk hati sgt..pastu xdpt nk tgok balasan mak die tuh..
tp adi putra ade ckp..org baik akan dibalas baik kan...
akhirnye kebenaran nye keluar sendiri...yela main2 bomoh ni kan xselamat hidup...
kalo dpt ape yg kite nak melalui cara2 bomoh ni pon xkemana laa sekejap je pastu hancur cewahhh..
ni gerammm sgt ngn mak zikir hehehe..tp xpela cte je kan..kalo realiti ade org cmni lgi xphmlaaaa kenapa nk jadi batu api xkemana la hidup huhuhuhu

nak tawu x dya nangis tgok ending cte ni smlm hihi beriye2 lak tu nangis...yelaa sedihhh tgok penderitaan dhia tuh...dahla sakit pastu org aniaya lagi..banyak btol dugaan hidup dhia..tp die lalui jgk cekal dan dgn tabahnye...ctenye mcm dya yg sbnr ni plak heheheh...sbb tula dya nangis iye2 hehehe...pastu tanye ibu n cousin2 dya dorg pon sedih gak tgok ending....akhirnya Zikir n Dhia mati...Dhia mati sebab ade sakit kanser lps tu Zikir mati sebb kene angin ahmar mase tdo pelok dhia lpas dhia meninggal...alolololo besttkannn..itu namenye cinta hidup semati...Zikir buat Dhia...

emm lagi satu dya suke cte dhia nih lagu2 latar die halamakkk bestnyee lagu2 di..seswai la dgn scene2 nye ..best2 pastu lagu2 ind0n plak tuh..lagu2 indon kan menyayat hati..bestt dya pon suke lagu2 die heheh...
ni tgh lyn2 lgu cte tntang dhia..baru lpas tgok episod smlm ulang balik..ulang balik pon sedih jgk nangis lagi hadoi...mcm tgok cte winter sonata..btw mmg bestlaa proud ade drama malaysia cmni...like like...
okla nnti smbung lgi ye...daa..

p/s: dya ingt nnti nak post lagu2 dlm cte tngtg dhia ni dgn lirik die skali..bole korang laayann jgk kan..n dya ni pon bole feeling2 dgr lagu huhu..ok jpe next entry...
*Zikir...Dhia rindu kam0 setengah mati...cewaaahaha heheh

ZIKIR buat Dhia..scene lastt..
bestnyeeee zikir pelok dhia hehehehe *berangan jap;)

No comments:

Post a Comment