Friday, August 3, 2012

~Ketika~

Ketika aku menyayangimu karna akidahmu...
Ketika aku meluruskanmu karna tak ingin kau berbelok arah...
Ketika aku mendoakanmu tanpa engkau tahu...
Ketika aku berlapang dada dengan teguran mu...
Ketika aku tersenyum untuk kebahagianmu..
Ketika aku menguatkan saat kau mulai terjatuh..
Ketika aku sekuat tenaga tanpa jemu membantumu...
Ketika sahutan salam menyapa saat kita bertemu..
Ketika aku begitu cepat melupakan kesalahanmu...
Ketika aku membuka lebar-lebar pintu maaf untukmu...
Ketika aku menjaga rahsiamu...
Dan Ketika terkadang aku perlu melepasmu dengan penuh keihklasan...
bila Allah Azza Wa Jalla yang memintaku untuk mencintaimu....
Dan aku melakukannya dengan izin Allah dan semoga kerana Allah....


p/s : ketika waktu mendatangkan cinta...

No comments:

Post a Comment