Wednesday, December 19, 2012

1.12.12 tercipta untukku

Salam semua
lama rasanya xmenulis dkt blog dhiyakira nih...
macam2 cerita berlaku  dalam hidup dya nih..tp xsempat nk kongsikan dalam dhiyakira nih..
paling penting perubahan status dya....omg hahaha statuss tuu...hehehe

alhamdulillah 1.12.12 sabtu haritu dya telah selamat diijabkabulkan dengan suami tercinta saya..khairul aizat..dlu emcik tunang kan...sekarang dah jadi suami terchinta gitu..hihihi....sebelum tarikh kawin tu..mmg dya sibuk..sibuk sgt dengan kerja lagi..sibuk dengan persiapan perkahwinan....so xsempat nk update dlm blog ni...tp xpe insyallah kalau dya ade mase nnti..dya boleh update cerita satu-satu e..

bila mase tiba hari nikah itu..dya xda rase neves lagi...tppp bile je pengantin lelaki sampai....imam dah panggil dya keluar bilik..mase tu ohhh hati ni sungguh berdebar2.sgt neves...mcm dya plak yg aku terima nikahnya dgn pak imam..heehe mase duduk tgok suami die tenang je..alhamdulillah tgok die tenang...kurang skit neves heheeh....alhamdulillah hari itu sgt bersejarah buat dya dan suami....kami selamat menjadi suami isteri yg sah..mse salam dan peluk ayah..dya terus nangis...rase perasaan sedih sgt..mcm ayah telah serahkan anak manjanya ni untuk suami dya jage..setelah 25 tahun ayah dan ibu menjaga dya dgn baik..perasaan tu sgt terharu....terharu tgok semua family dya ada...dan cinta kami bersatu akhirnya....

selama 10 tahun perkenalan kami bermacam2 dugaan dah lalui..dan satu hari cinta itu dtg dan menyatukan kami...sedih+gembira+terharu semua perasaan ada masa tu...dya bersyukur pada mu Ya Allah..Kau telah temukan jodoh kami....moga hubungan ini kekal bahagia dan dilimpahi rahmatMu Ya Allah hingga ke Syurga..Amin...

heee mase sarung cincin..berdebar2 jugak.. ;)

sarung cincin utk suami pulak hehehe

alhamdulillah kita selamat jadi suami isteri syggg  ;)

utk suami terchinta...
anje sygg abg sgttt...terima kasih sudi terima anje seadanya sebagai isteri abg...
insyallah anje akan jadi isteri terbaik untuk abg....
moga cinta kita kekal bahagia hingga ke syurga...
alhamdulillah syukur atas rahmat Allah bagi jodoh yg terbaik untuk anje...
abg lah suami yg terbaik dalam dunia....
time kasih sygggg.....

1.12.12
tercipta nya kisah dhiya & aizat ;)







1 comment: