Thursday, May 16, 2013

h0neymoon Ho Chi Minh City Vietnam~~

























Mama Papa Larang



Separuh nafasku ku hembuskan untuk cintaku
Biar rinduku sampai kepada bidadariku


Kamu segalanya, tak terpisah oleh waktu
Biarkan bumi menolak, ku tetap cinta kamu
Biar mamamu tak suka, papamu juga melarang
Walau dunia menolak ku tak takut
Tetap ku katakan ku cinta dirimu


Karena kamu bintang di hatiku
Takkan ada yang lain mampu goyahkan rasa cintaku padamu

Kamu segalanya, tak terpisah oleh waktu
Biarkan bumi menolak, ku tetap cinta kamu
Biar mamamu tak suka, papamu juga melarang
Walau dunia menolak ku tak takut
Tetap ku katakan ku cinta dirimu

Sudah jangan kau usik lagi
Cinta yang tertanam di hati akan ku bawa sampai mati

Kamu segalanya, tak terpisah oleh waktu
Biarkan bumi menolak, ku tetap cinta kamu
Biar mamamu tak suka, papamu juga melarang
Walau dunia menolak ku tak takut
Tetap ku katakan ku cinta dirimu oooh



Friday, January 18, 2013

~~terlalu indah~~

dya suke lagu band2 indon..memang xdinafikan lagi  la kan...
ntah xtau la nape suke sgt...tp lirik ngan melodi serta suara penyanyi band2 indon ni..mmg best..
macam kena je ape yg dilalui dalam hidup....kalau bukan dlm hidup dya..maybe dalam hidup org lain..atau awak yg sedang baca entry ni kan..hehehe...mungkin bile dengar lagu ind0n ade kenangan2 anda sendiri...yg related je ngn lagu2 ind0n..so dya nk share korang lagi lagu ind0n hehe...by setia band..dulu st12..skang setia band...penyanyi tetap sama si charly ni...suara charly xdinafikan mmg sedap la kann..mendayu2 gitu huuuu..
dahhh xmo tulis panjang jum layan...


Tiada lagi rasa yang paling indah
Selain mencintaimu
Tak ada lagi yang bisa ku harapkan
Selain menyayangimu

Oh sungguh terlalu indah, rusaknya kenangan indah
Semua telah berubah, kita harus terpisah

Sungguh terlalu indah kenanganmu dan cintaku
Harus rela berpisah meski harus terluka
Sungguh terlalu indah kenanganmu dan cintaku
Harus rela berpisah meski harus terluka

Meski harus terluka

Sungguh terlalu indah kenanganmu dan cintaku
Harus rela berpisah meski harus terluka
Sungguh terlalu indah kenanganmu dan cintaku
Harus rela berpisah meski harus terluka

(sungguh terlalu indah kenanganmu dan cintaku
Harus rela berpisah) meski harus terluka
(sungguh terlalu indah kenanganmu dan cintaku
Harus rela berpisah) meski harus terluka

Tiada lagi